søndag 6. desember 2009

Perlemors produksjon

Som sagt handlar bloggen min mykje om perler, og det er så mykje ein kan lage av perler, her er nokre av dei nyaste produkta mine:
Bilete 1.:
Dette er dei aller ferskast armbanda eg har laga i haust, det varierer frå armband til armband om dei har lås eller ikkje, alt etter kvafor ein tråd som vert brukt.


Bilete 2.:
Dette er øyredobbar, dei er laga av
ståltråd, øyredobbkrokar og slfølgelig perler.






Bilete 3.:
Dette er litt eldre produkt som vart laga i Grand Canaria.



Alt skjer på rommet mitt, og pulten min er omtrent aldri ryddig.
Eg vert innspirert av humøret som eg er i, av musikk eller lydbøker som eg høyrer på eller av personer som betyr mykje for meg. Om det er glad musikk eg høyrer på,
lager eg gjerne glade produkt, eg det røff musikk, vert resultatet røft, og så vidare.



1 kommentar:

  1. Det er spennande å sjå produksjonen din, Mathilde. Og interessant å høyre korleis du lar ting rundt deg inspirere deg i arbeidet. Eg gler meg til å sjå fleire fine smykke frå deg, Perlemor.

    SvarSlett