tirsdag 5. januar 2010

Det snør det snør!

I fjor haust (2009) ver det smått med snø, bare regn, og vi har nok av regn ellers her på vestlandet. Men nokre dagar før lille julafta byrja det og snøve, og det har ikkje stansa: det snør fortsatt, ca to ganger per dag, og ikkje alle er like fornøgde med det:

I eit intervju med min eigen far Hjalmar, får eg vite at i den vaksne verden ser ein ikkje snøen som bare moro:

-Kvar dag må eg ut og måke, ja i går måkte eg til saman 2 timar og eit kvarter!
-I dag da, kor mykje har du måka i dag? spør eg
-I dag har eg måka i kun 5 min., men eg skal ut og måke no snart, avsluttar Hjalmar med eit skeptisk blikk ut av vindauget.

Om eg spør den 6 år gamle systra mi der imot, får eg nokre andre svar:

-Jeg synst at snø er veldig morsomt, for da kan jeg lage snøengel, snølykt og snømann, og så kan jeg ake, men jeg blir litt kall på beina da. Seier ho fornøgd og smiler.

Personleg synest eg snø er toppen, i dag har vi blant anna spelt snørugby i gymmen, og sjølv om det var slitsomt og kave seg fram i ein halv meter snø, var det veldig morosamt!
Så for min del kan det bare fortsette og snø. :D

4 kommentarer:

  1. syns du har veldig kul blogg, Mathilde, ein litt annleis ein enn dei eg har sett før! Blir artig å følge med på!

    SvarSlett
  2. Sånn, nå fikk jeg alt på plass. Gleder meg til å følge bloggen din. Syns du beskriver snø og kulde veldig fint.

    SvarSlett
  3. Heisann, Mathilde.

    Fin blogg du har fått her. Skal få lagt inn bilete av meg etterkvart, men akkurat no ville ingenting fungere her. Blir reint inspirert til å ta opp igjen blogginga eg også, men eg må nok verte ferdig med ein eksamen fyrst...

    Ha ein fin dag i snøen!

    SvarSlett
  4. Dette er bra Mathilde. Jeg gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett