torsdag 7. januar 2010

Ny fornying


I Gran Canaria farga eg håret mitt litt rødlig med lyse striper, men etter heimkomsten har det blitt littegranne ettervekst, defor prøver eg med litt ný fornying, og siden mamma farger håret i kveld, kvifor ikkje?
Frisøren i Gran Canaria var profesjonell og gjorde alt med stor eleganse, min frisør i kveld er mamma, og sjølv om ikkje ho er profesjonell trur eg at det skal gå fint.

Etter litt striping, og mye aluminiumsfolie, var det bare og vente i 20 minutt (desse minutta vart brukt på blogging.)Da dei 20 minutta var ferdige, var det opp på badet igjen. Da mamma tok av all aluminiumsfolien, kom ho med kommentaren:" ja det blei jo farge iallefall", og dette kan jo sette fantasien i fritt fall......
Etter ein kort og varm dursj, så eg meg i speilet, og eg er svært fornøgd med resultatet, sjølv om det kanskje ikkje er det fyrste ein legg merke til når ein ser meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar